Morniiiing

Idag ska jag rida Suri, Spipeance och hingsten vad jag vet justnu. Kanske att chefen ville att jag och Armani skulle ta en ensam skrittrunda tillsammans. Hon är ju abaolut coolast ute i de fria. De är så hästar rids in här. Ute i skogen själva. Men vi får se, är fortfarande tveksam att jag ska ta över henne redan nu, Oscar har ju bara ridit henne 2 ggr innan och jag skrittat henne. Så vi får se.

Justnu går Blizza, Suri och spipeance in runda skrittmaskinen i nån timme. Så tänkte passa på att polera stallplanen efter mitt kaffe. 

Sen ska jag rida Suri direkt, eftersom hon skrittat i 1 h så är hon redan uppvärmd så det blir ett kort ridpass med trav och galopp!

Här har ni vår andra snygga 3 åring, Dimcanto! Suris och Armanis bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0