Hiss

Jag vill ta och hissa Parlanti. Jag älskar ALLA produkter från Parlanti, så stilfullt och sån bra kvalité.

Själv äger jag ett par Parlanti passion chaps i buffel skinn. Och dom är bara för härliga och stilrena. Jag valde att inte designa om dom som man faktiskt kan göra med alla deras sko/chaps/stövel produkter för såklart en extra peng. Men eftersom jag inte är ute på några tävlingar ännu så kände jag att det var lite av en onödig kostnad just nu (även om det inte var jag som betalade chapsen).

När man rider såpass mycket som jag faktiskt gör så är det extra viktigt med bra chaps och skor, det är viktigt att dom sitter bra och ger bra stöd för bästa förutsättningen i ridningen, samt att det inte ska bli snabb slitage på dem då jag använder dom dagligen.

Dom är väldigt bekväma och gav minimalt med skav när dom var nya, dom töjer inte ut sig för mycket och bäst av allt är att dragkedjan håller perfekt! Dom är väldigt lätta att hålla rena och fräscha.

Nej detta är något jag verkligen rekommenderar och dom är värda varenda krona! Och dom går att designa om näst intill exakt hur man vill, lack, ormskinn, flaggor, färger, ja allt ni kan tänka er! När jag väl kommer ut på tävling så funderar jag på att ha svenska flaggan högst upp på stövelskaften! Måste ju visa min härstamning och stolt visa upp vilket land jag kommer ifrån:)

Parlantis produkter kan ni köpa på www.toprider.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0