Fina häst ❤️

Igår åkte jag hem till Ulrika för att hoppträna, provade att hoppa honom på ett rullbett och det gick jättebra! Så nöjd över hoppträningen, finaste Justin. 
Justin har en tendens att dra mot hinderna som in i! Men igår lyssnade han faktiskt på mig :)

När vi kom tillbaka till stallet så sadlade jag av vid hans Box och skulle ställa han i stallgången men han halkar till och ramlar, jag kunde inte göra något, han sparkar i panik för att komma upp och lyckas träffa mig på höften. Justin verkade inte ha skadat sig något men han va väldigt chockad. Jag själv har sjukt ont i höften och haltar fram. Blir det värre så får jag åka till sjukhuset:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0